KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Kampania piwa EB z udziałem raperów


EB startuje z nowymi spotami telewizyjnymi wpisującymi się w platformę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka. Kampania telewizyjna składa się z czterech spotów - każdy dedykowany jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi.

Więcej artykułów o firmie Grupa Żywiec

Więcej artykułów o firmie Live

Więcej artykułów o firmie VML

Więcej artykułów o firmie Starcom

Więcej artykułów o firmie Hope

brak dostępu do artykułu: Kampania piwa EB z udziałem raperów
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA