KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Budżety browarów trafiły głównie do telewizji


W I połowie tego roku branża piwna przeznaczyła na reklamę w mediach tradycyjnych blisko 300 mln PLN. Oznacza to wzrost wydatków reklamowych producentów piwa o 0,5% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku - podał serwis Wirtualne Media.

Więcej artykułów o firmie Carlsberg

Więcej artykułów o firmie Kompania Piwowarska

Więcej artykułów o firmie Grupa Żywiec

brak dostępu do artykułu: Budżety browarów trafiły głównie do telewizji
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA