KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Kampania telewizyjna linii Spichlerz Rusiecki


"Zawsze coś dobrego pod ręką!" to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowo-produktowej marki Spichlerz Rusiecki (Pamapol). Komunikacja obejmuje: ATL - spoty TV pojawią się w największych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych, prasę oraz Internet, w tym social media.

Więcej artykułów o firmie Pamapol

Więcej artykułów o firmie Maxus

Więcej artykułów o firmie Eskadra PUBLICA

brak dostępu do artykułu: Kampania telewizyjna linii Spichlerz Rusiecki
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA