KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Kontynuacja kampanii oleju rzepakowego


Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju (PSPO) będzie kontynuować kampanię pod hasłem „Pokochaj olej rzepakowy”. Nowy projekt będzie realizowany do 2018 r., a jego budżet wynosi 1,6 mln EUR - poinformowała szefowa kampanii Ewa Myśliwiec.

Więcej artykułów o firmie ZT Kruszwica

Więcej artykułów o firmie ZT Bielmar

Więcej artykułów o firmie Komagra

Więcej artykułów o firmie Media On.

Więcej artykułów o firmie Marketing & Communications Consultants

brak dostępu do artykułu: Kontynuacja kampanii oleju rzepakowego
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA