KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Wzrost wydatków na reklamy słodyczy


Producenci słodyczy w pierwszych 10 miesiącach 2014 roku cennikowo przeznaczyli na reklamy w mediach pozainternetowych prawie 10% więcej niż przed rokiem. Najbardziej te wydatki zwiększył Wawel, natomiast spadki zanotowały Ferrero, Storck i Mars Polska.

Więcej artykułów o firmie Wawel

Więcej artykułów o firmie Perfetti van Melle

Więcej artykułów o firmie Storck

Więcej artykułów o firmie Mars

Więcej artykułów o firmie Ferrero

brak dostępu do artykułu: Wzrost wydatków na reklamy słodyczy
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA