KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Producent marki Góralki ożywił segment wafelków


Wafelki wygrały wizerunkowo z innym segmentem słodyczy impulsowych – batonów. Podczas, gdy ta pierwsza kategoria zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży ilościowej na poziomie 2%, popyt na batony spadł aż o 9% - czytamy w Pulsie Biznesu.

Więcej artykułów o firmie I.D.C. Polonia

Więcej artykułów o firmie Mondelez Polska

Więcej artykułów o firmie Nestle

Więcej artykułów o firmie Colian

Więcej artykułów o firmie Lotte Wedel

brak dostępu do artykułu: Producent marki Góralki ożywił segment wafelków
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA