KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

IMM zbadał wydatki na reklamę czekolady


Kinder, Milka i Wedel to najmocniej promowane marki czekolady w pierwszym kwartale 2014 r. Najczęściej obecne w dyskusjach internautów są Milka i Wedel - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).

Więcej artykułów o firmie Mondelez Polska

Więcej artykułów o firmie Lindt

Więcej artykułów o firmie Ferrero

Więcej artykułów o firmie Lotte Wedel

Więcej artykułów o firmie Ludwig Schokolade

brak dostępu do artykułu: IMM zbadał wydatki na reklamę czekolady
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA