KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Global Fish zbadało preferencje Polaków dotyczące ryb


Z badania polskiego rynku rybnego przeprowadzonego w 2012 r. przez TNS OBOP wynika, że aż 80% Polaków deklaruje, że przy zakupie ryb wyboru dokonuje przede wszystkim ze względu na świeżość (63%) i cenę (51%) produktu. Badania pokazują też, że już co dziesiąty ankietowany kupując ryby zwraca uwagę na miejsce ich pochodzenia. To wynik o wiele lepszy od tych sprzed kilku lat.

Więcej artykułów o firmie Global Fish

brak dostępu do artykułu: Global Fish zbadało preferencje Polaków dotyczące ryb
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA