KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Lisner rozpoczął nową kampanię


Specjalnie oznaczone produkty - śledzie Wiejskie, śledzie w śmietanie oraz śledzie a'la Matjas są bohaterami nowego spotu marki Lisner. W kampanii "Apetyt na zdrowie" Michel Moran wraz z kuzynem ze Skandynawii zdradzają jaki jest najlepszy sposób na wzmacnianie systemu odpornościowego i zachęcają do jedzenia śledzi.

Więcej artykułów o firmie Lisner

Więcej artykułów o firmie Papaya Films

Więcej artykułów o firmie Q&A Communications

Więcej artykułów o firmie Bardzo

brak dostępu do artykułu: Lisner rozpoczął nową kampanię
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA