KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grolsch
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Anheuser-Busch InBev zbliżył się do przejęcia SABMiller
Japońska firma Asahi porozumiała się z Anheuser-Busch InBev w sprawie przejęcia europejskich piwnych marek Peroni, Grolsch i Meantime. Kwota transakcji wynosi 2,55 mld EUR. Dzięki nabyciu europejskich aktywów japońska firma ...
2016-04-20 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
Asahi
,
SABMiller
marki:
Grolsch
,
Peroni
,
Meantime
Asahi Group przejmie europejskie marki piwa
Japoński koncern piwny Asahi Group okazał się zwycięzcą w wyścigu o przejęcie wystawionych na sprzedaż marek piwa Grolsch, Peroni Nastro Azzuro oraz rzemieślniczego Meantime, należących do SABMiller. Największy japoński producent ...
2016-02-11 Food & drinks
firmy:
AB InBev
,
Asahi
,
SABMiller
marki:
Grolsch
,
Peroni
Asahi myśli o zakupie marek Grolsch i Peroni
Japoński koncern browarniczy Asahi chce złożyć ofertę na przejęcie marek piwa Grolsch i Peroni. Wartość oferty może wynieść 3,4 mld USD - podaje japoński dziennik Yomiuri Shimbun. Firmy z Japonii ...
2016-01-11 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
Asahi
,
SABMiller
marki:
Grolsch
,
Peroni
Peroni Nastro Azzuro i Grolsch na sprzedaż?
Koncern AB InBev może sprzedać należące do SABMiller marki Peroni oraz Grolsch. Ma to ułatwić transakcję połączenia dwóch gigantów rynku piwa. Ich sprzedaż nie jest jednak na razie pewna - informuje ...
2015-12-01 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
SABMiller
marki:
Grolsch
,
Peroni
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
Od lipca można zobaczyć drugą odsłonę kampanii outdoorowej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale i crowdfoundingowy portal wspieramkulture.pl. Główną ideą działań Grolscha ...
2015-07-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
×
Grolsch świętuje 400. rocznicę powstania
W tym roku przypada 400. rocznica powstania marki Grolsch. Z tej okazji 1 kwietnia rusza ogólnopolska kampania outdoorowa, wykorzystująca znane obrazy opatrzone współczesnym komentarzem. Najnowsza kampania to kreatywna zabawa sztuką ...
2015-04-01 Food & drinks
firmy:
SABMiller
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Grolsch świętuje 400. rocznicę powstania
×
Grolsch w pubach ze słoika
Koncern piwny SABMiller wprowadził do sprzedaży w kanale on-trade w Rumunii piwo Grolsch w niecodziennym opakowaniu. Słoik o pojemności 400 ml z uchwytem przypomina kufel piwa, jest jednak wykonany - podobnie ...
2014-07-09 Food & drinks
firmy:
SABMiller
marki:
Grolsch
Grolsch w pubach ze słoika
×
III edycja Grolsch Bottle Art
W ramach Festiwalu Sztuk Wizualnych Grolsch ArtBoom Festival rozpoczyna się trzecia edycja konkursu Grolsch Bottle Art. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie m.in. elementów wyposażenia klubów i lokali. Marka nagrodzi młodych, niezależnych ...
2014-05-12 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Grolsch
Kompania Piwowarska obniżyła sprzedaż o 14%
Sprzedaż piwa w należącej do koncernu SABMiller Kompanii Piwowarskiej spadła o 14% r/r w ujęciu wolumenowym w I kw. roku obrotowego (tj. w II kw. roku kalendarzowego) - informuje SABMiller ...
2013-07-29 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
SABMiller
marki:
Grolsch
,
Pilsner Urquell
,
Miller
,
Peroni
Druga edycja Grolsch Bottle Art
W ramach Grolsch ArtBoom Festival rozpoczyna się druga edycja konkursu dla młodych twórców sztuki niezależnej na projekt elementu wyposażenia klubowego. Projektanci wykorzystają butelki, puszki, kegi, kartony lub logotyp piwa Grolsch. Od ...
2013-05-14 Food & drinks
firmy:
SABMiller
marki:
Grolsch
Nietypowa akcja reklamowa marki Grolsch
Międzynarodowa marka piwa premium Grolsch rusza z kampanią "Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej" i przedstawia alternatywę na święta - limitowaną butelkę piwa Grolsch w świątecznym wydaniu XXL o pojemności 1,5l ...
2012-11-21 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Grolsch
Nietypowa akcja reklamowa marki Grolsch
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› zagranica [7]
› promocje i PR [5]
› akwizycje i fuzje [4]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› SABMiller [8]
› AB InBev [4]
› Kompania Piwowarska [4]
› Asahi [3]
firmy marketingowe
› GPD [2]
› Lubię To [2]
› MEC [2]
› Tailor Made PR [2]
marki
› Peroni [5]
› Meantime [1]
› Miller [1]
› Pilsner Urquell [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA