KONTAKT / NOTA PRAWNA
RUSSIA
NEWS
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje
owoce/warzywa
mleko
mięso/ryby
kawa/herbata
słodycze/przekąski
handel
inwestycje
innowacje/nowości
badania
promocje/PR
akwizycje/fuzje
dostawcy
makroekonomia
zagranica
wyszukiwarka:
włącz podpowiedzi
kampanie promocyjne
Wielorazowa butelka dla marki Evian
Główny projektant marki Off-White, Virgil Abloh zaprojekował dla marki wody Evian limitowaną wersję wielorazowej butelki. Opakowanie, które powstało we współpracy z marką Soma, jest wykonane ze szkła, ma bambusową nakrętkę ...
2019-02-15
Soft drinks
tagi:
Danone
Okocim zaprosił influencerów
Browar Okocim zaprosił na wizytę do swojego zakładu produkcyjnego sześciu influencerów - Karola Paciorka, Zacharego Zawadzkiego, Łukasza Podlińskiego, Adama Wiejaka, Wiktora Mrozika i Piotera Jurkowskiego - podają Wirtualne Media. Przewodnikami ...
2019-02-15
Food & drinks
tagi:
Browar Okocim
,
Highnoon.pl
,
Initiative
,
Upside
Polska żywność na targach BIOFACH
- Priorytetowo traktujemy produkcję żywności wysokiej jakości i w tym kontekście podejmujemy szereg działań mających na celu rozwój sektora rolnictwa ekologicznego - podkreślił podsekretarz stanu Ryszard Zarudzki, podczas targów BIOFACH w ...
2019-02-15
Soft drinks
Mafia masowo podrabia włoską żywność
Włoska organizacja rolnicza Coldiretti opublikowała raport, z którego wynika, że we Włoszech masowo produkuje się sfałszowaną i niebezpieczną żywność. W proceder zamieszana jest tamtejsza mafia. Wśród oszustw wymienionych w raporcie ...
2019-02-15
Soft drinks
Rusza kampania Da Grasso w telewizji
Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Z początkiem lutego wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za kreację spotu i produkcję digital odpowiada NuOrder, za strategi ...
2019-02-14
Soft drinks
tagi:
Da Grasso
,
Codemedia
,
NuOrder
Marka Bracia Koral ogłasza nowy konkurs
Marka lodów premium rozpoczyna w Walentynki nowy konkurs pod nazwą #dlawszystkichktorychkochamy. Każdy z fanów marki ma szansę na wygranie nagród poprzez publikację fotografii z ukochaną osobą, zwierzakami, które są jak domownicy ...
2019-02-14
Food & drinks
tagi:
PPL Koral
Centrum Wina przedłuża współpracę z LOT
Centrum Wina i LOT współpracują nieprzerwanie od 2014 roku. Najnowsza umowa obowiązywać będzie do jesieni 2021 r. Centrum Wina dostarcza produkty oferowane bezpłatnie w trakcie rejsów międzynarodowych dla pasażerów LOT ...
2019-02-14
Soft drinks
tagi:
Ambra
,
Winnica Turnau
,
Centrum Wina
,
LOT
Nestle promuje nowy sos Maggi
Agencja Hand Made odpowiada za kampanię wspierającą wprowadzenie na polski rynek nowego sosu sojowego Maggi. Działania rozpoczynają się w połowie lutego. Sos sojowy Maggi pozwala poczuć w tradycyjnych potrawach pełnię ...
2019-02-14
Food & drinks
tagi:
Nestle
,
Hand Made
Golden Submarine wybrany do obsługi Wedla
Lotte Wedel wybrał w przetargu agencję Golden Submarine do kompleksowej obsługi marki E.Wedel w internecie. Dotychczas zajmowała się tym agencja Ogilvy. Zakres działań powierzonych agencji to planowanie i realizacja komunikacji ...
2019-02-13
Food & drinks
tagi:
Lotte Wedel
,
Golden Submarine
Marka Góralki klientem Insignii
Należąca do firmy I.D.C. Polonia marka wafelków Góralki dołączyła do portfolio agencji Insignia. Od początku roku agencja przejmuje działania związane z komunikacją w mediach społecznościowych. Zespół Insignii zaproponował nową koncepcję ...
2019-02-13
Food & drinks
tagi:
I.D.C. Polonia
,
Insignia
Piłkarskie gwiazdy w nowej kampanii Pepsi
Marka Pepsi zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na 2019 r. opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem For the love of it. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ...
2019-02-13
Soft drinks
tagi:
PepsiCo
Nowa receptura i opakowania kaw Nescafe
Firma Nestle wprowadza do sprzedaży miksy kawowe 3w1 oraz 2w1 marki Nescafe w nowej recepturze i w nowych opakowaniach. Nowa wersja Nescafe 3w1 to miks łagodnej, białej kawy z cukrem ...
2019-02-13
Soft drinks
tagi:
Nestle
Piwa premium i bezalkoholowe motorem sprzedaży Grupy Żywiec
Wicelider polskiego rynku piwa opublikował roczne sprawozdanie finansowe. W 2018 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wzrosły o 5% i wyniosły 3.324 mln PLN. Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej poprawił się ...
2019-02-13
Food & drinks
tagi:
Grupa Żywiec
Pyszne.pl z kampanią w niedziele bez handlu
Serwis Pyszne.pl uruchomił kampanię dedykowaną niedzielom niehandlowym. Serwis nawiązuje koncepcyjnie do polskiej szkoły designu, sięgając jednocześnie po zaawansowane technologicznie kanały. Według danych serwisu Pyszne.pl, w niedziele bez handlu użytkownicy składają ...
2019-02-12
Soft drinks
tagi:
Pyszne.pl
Coca-Cola z tytułem Top Employer 2019
Coca-Cola Poland Services otrzymała certyfikat Top Employer Polska 2019 i dołączyła do grona najlepszych pracodawców w Polsce według Top Employers Institute. Tytuł otrzymują firmy, które mogą pochwalić się najlepszymi na rynku ...
2019-02-12
Soft drinks
tagi:
Coca-Cola
Edukacja kulinarna z Akademią Uwielbiam i Abanana
Trwa program edukacyjny Akademia Uwielbiam skierowany do szkół w całej Polsce. Agencja Abanana odpowiedzialna była za przygotowanie wizualizacji i grafik dla strony internetowej akcji. Stronę zaprojektowano tak, aby funkcjonalnie i sprawnie ...
2019-02-12
Soft drinks
tagi:
Grupa Maspex
,
Abanana
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12
Food & drinks
tagi:
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom MediaVest
,
Just
,
Wilk Studio
,
Twin.digital collective
Heinz przygotował specjalny ketchup na Walentynki
Koncern Heinz z okazji Walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać słoiczek nietypowego kawioru o nazwie Heinz Ketchup Caviar. Innowacyjność produktu polega na tym, że ...
2019-02-12
Food & drinks
tagi:
Heinz
Będzie wniosek o upadłość producenta Devil?
Firma Waterius, którą sąd w 2018 r. zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem ...
2019-02-12
Soft drinks
tagi:
Waterius
Bakalland i Akademia Kulinarna Whirlpool rozpoczynają współpracę
Marka Bakalland - lider rynku bakalii i batonów zbożowych oraz Akademia Kulinarna Whirlpool łączą siły. Od nowego roku produkty Bakalland, wykorzystywane są przez uczestników warsztatów kulinarnych organizowanych przez Akademię. Według ...
2019-02-12
Soft drinks
tagi:
Bakalland
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
»
[596]
Top News
Lotte Wedel notuje wzrosty sprzedaży
Food & drinks
Budowa dużych supermarketów na podstawie planów zagospodarowania
Soft drinks
Nowa linia do puszek PET rozpoczęła produkcję
Soft drinks
Wysoka skuteczność kampanii Mam kota na punkcie mleka
Soft drinks
Konsumenci chętniej kupują droższe słodycze
Food & drinks
Najczęściej czytane
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
Soft drinks
Kofola pozbywa się polskiego ciężaru. Hoop przejmie Ustronianka
Soft drinks
Pomidorowe nowości z Łowicza
Food & drinks
SIG zaprezentował papierowe słomki do napojów
Soft drinks
Mural Coca-Coli w Warszawie
Soft drinks
Top Russia News
Carlsberg zmuszony do zamknięcia dwóch fabryk
Russia & CIS
Krajowa produkcja soków zaspokaja większość popytu
Russia & CIS
Danone zamyka trzeci zakład zakład w Rosji
Russia & CIS
Rosyjski rząd chce wesprzeć przemysł winiarski
Russia & CIS
W Rosji możliwe jest zamrożenie niektórych cen
Russia & CIS
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA