KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
Przdświąteczne obniżki w Tesco
W sieci Tesco obowiązuje już dwutygodniowa obniżka cen na najpopularniejsze świąteczne produkty. Akcja potrwa aż do samych świąt. Do ośmiu "Hitów Miesiąca", czyli promocji na osiem produktów, obowiązujących przez 31 dni, dołączyło ...
2010-03-24 Soft drinks
Pepsi obniży zawartość soli, cukru i tłuszczów nasyconych
Koncern PepsiCo ogłosił plan, którego celem jest obniżenie zawartości soli, cukru i tłuszczów nasyconych w swoich najbardziej popularnych produktach. Właściciel marek Pepsi, Frito-Lay czy Quaker, chce o 25% zredukować średnią zawartość sodu ...
2010-03-23 Soft drinks
Kolejna innowacja w portfolio marki Burn
Firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają na rynek kolejny innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn - Burn Tropical. Burn Tropical to pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20% soku owocowego ...
2010-03-23 Soft drinks
Kolejna innowacja w portfolio marki Burn
×
Schwartau sprzedaje niemiecki biznes
Niemiecka firma Schwartauer Werke ogłosiła zawarcie porozumienia w sprawie sprzedaży części biznesu zajmującego się dodatkami do pieczenia i dekoracji ciast. Przejmującym jest Grupa Dr. Oetker. Transakcja musi jeszcze zostać zatwierdzona przez urząd ...
2010-03-23 Food & drinks
Niska lojalność polskich klientów sieci handlowych
Polacy rzadko są lojalni wobec jednej sieci handlowej. Zakupy w sklepach wyłącznie jednej firmy robi tylko 27% konsumentów. Najczęściej wybieraną siecią przez mieszkańców dużych miast jest dyskontowa Biedronka. Kupuje w niej ...
2010-03-23 Soft drinks
Mix do śmietany - nowość od Delecty
Delecta rozbudowuje asortyment przypraw do ciast o nową pozycję - Mix do śmietany - dodatek zapewniający sztywną konsystencję ubijanej śmietany. Dzięki dodatkowi Mixu do śmietany, ubita śmietana utrzymuje sztywną konsystencję, naturalny smak ...
2010-03-23 Food & drinks
Mix do śmietany - nowość od Delecty
×
Nestea z zieloną herbatą i truskawką
Rusza kampania marketingowa promująca nowy wariant smakowy marki Nestea - Nestea Green Tea z Truskawką i Aloesem. Jednym z elementów kampanii będą niestandardowe działania z obszaru marketingu bezpośredniego. Firmy z systemu Coca-Cola ...
2010-03-23 Soft drinks
Nestea z zieloną herbatą i truskawką
×
Muller Polska promuje jogurty Gracja
Firma Muller Polska wprowadza do oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Launch nowej linii będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi. Wkrótce rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna na antenach największych stacji telewizyjnych. Planowane ...
2010-03-23 Food & drinks
Tymbark wspiera sprzedaż "Czystego Soku 100%"
Pod hasłem "Tymbark - Wiem co Piję" ruszyła najnowsza kampania reklamowa wspierająca Czysty Sok 100% od Tymbarku. Najnowszy spot Tymbarku pokazuje, w jak prosty i naturalny sposób powstają soki Tymbark. 2,5 ...
2010-03-23 Soft drinks
Wiosenna kampania wody Primavera
W telewizji rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa wody źródlanej Primavera. Film reklamowy pokazuje wiosenną scenerię: zwierzęta przebudzone z zimowego snu, spacery i zabawy na świeżym powietrzu, górski łąki i strumyki oraz ...
2010-03-23 Soft drinks
Kobiece życie w biegu z Actimelem
W telewizji rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Actimela. Wykorzystywany w niej przekaz pokazuje kobiece życie w biegu i jest skierowany do aktywnych kobiet. Bohaterka spotu reklamowego prowadzi życie w biegu, ale dzięki ...
2010-03-23 Food & drinks
Nowy produkt w Kuchni Narodów Appetity
Marka Appetita (Jutrzenka Colian) przygotowała nowy produkt dla miłośników kuchni węgierskiej - Przyprawę do leczo. W składzie mieszanki znalazły się suszone warzywa takie, jak: czosnek, pomidor, cebula. Nowa przyprawa marki Appetita to ...
2010-03-23 Food & drinks
Nowy produkt w Kuchni Narodów Appetity
×
Wielkanocne nowości marki Artur
Lider Artur, producent ciastek marki Artur przedstawia nowe markizy, które wzbogaciły ofertę marki. Z okazji zbliżających się świąt, nowe propozycje nadadzą się na słodki upominek, podtrzymujący tradycję obdarowywania się słodkościami od ...
2010-03-23 Food & drinks
Wielkanocne nowości marki Artur
×
Rekordowa popularność Małego Głoda
Profil Małego Głoda na Facebooku zyskał już ponad 40 tys. fanów! Jest to największa do tej pory, rekordowa liczba miłośników tej postaci, zgromadzonych na fanowskiej stronie marki skierowanej do polskich odbiorców. Działania ...
2010-03-23 Food & drinks
Goździki najmocniejszym przeciwutleniaczem wśród przypraw
Hiszpańscy naukowcy analizujący właściwości produktów znanych z kuchni śródziemnomorskiej, poddali badaniom przeciwutleniające właściwości przypraw tego regionu. Wśród przebadanych przypraw znalazły się: oregano, tymianek, rozmaryn, szałwia i goździki. Okazało się, że to właśnie ...
2010-03-23 Soft drinks
Kryzys gospodarczy i zimne lato odpowiadają za słabą sprzedaż napojów
Ubiegłoroczne wydatki polskich konsumentów na napoje bezalkoholowe wyniosły ponad 11 mld PLN (+4%), a sprzedaż ilościowa - 5,6 mld litrów i była wyższa o 3% w porównaniu do 2008 r. Za ...
2010-03-22 Soft drinks
O N-Gine ma być głośno w Europie
Napój energetyczny N-Gine, który w tym miesiącu zadebiutuje na rynku, ma docelowo zapewnić jego producentowi, firmie FoodCare, pozycję wicelidera rynku w Europie. Marka jest już promowana przez Roberta Kubicę, kierowcę Formuły1 ...
2010-03-22 Soft drinks
Najwięksi dostawcy dyktują warunki sieciom handlowym
Na polskim rynku działa kilkanaście firm spożywczych, które dzięki dużym udziałom w poszczególnych segmentach rynku dyktują warunki handlowe dużym sieciom. Sklepy nie mogą sobie pozwolić na brak ich produktów w ofercie ...
2010-03-22 Soft drinks
Dobry rok Muszkieterów w Polsce
W ubiegłym roku Grupa Muszkieterów, do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarche i Bricomarche, osiągnęła w Polsce rekordowy obrót równy 3,2 mld PLN. Oznacza to 14% wzrost sprzedaży. Rekordowa była także liczba ...
2010-03-22 Soft drinks
Alma Market z dużą stratą netto
Spółka Alma Market, właściciel sieci delikatesów, miała 59,1 mln PLN skonsolidowanej straty netto w 2009 r. wobec 16,4 mln PLN zysku rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 49,5 mln ...
2010-03-22 Soft drinks
[1]
1836
|
1837
|
1838
|
1839
|
1840
|
1841
|
1842
|
1843
|
1844
|
1845
|
1846
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA