KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
Za dwa lata polski rynek słodyczy ma być wart 3 mld PLN
Producenci słodyczy nie zaliczą tego roku do szczególnie udanych. Wartość rynku ma nie ulec zmianie i sięgnie ok. 2,8 mld USD (ponad 9 mld PLN). Za dwa lata możemy spodziewać się ...
2010-07-13 Food & drinks
Passata z pomidorów od Rolnika
Passata to włoskie puree z pomidorów. Pomidory zostają przetarte, dzięki czemu sos jest gładki i pozbawiony nasion. Marka Rolnik wprowadza na rynek intensywną i aromatyczną passatę - idealną do przygotowywania ...
2010-07-13 Food & drinks
firmy:
Rolnik
Passata z pomidorów od Rolnika
×
W 2012 r. Cisowianka dogoni lidera rynku?
Firma Polskie Zdroje, producent wody Cisowianka jest zadowolona z wyników tegorocznej sprzedaży. Pomimo niesprzyjającej pogody, w I półroczu 2010 r. firma zwiększyła sprzedaż o 30%. Celem w całym roku jest utrzymanie ...
2010-07-13 Soft drinks
Na Podlasiu pojawi się "Dolina Rospudy"
Od początku września procę rozpocznie nowa rozlewnia wody źródlanej. Zakład zlokalizowany we wsi Rospuda, w gminie Filipów (woj. podlaskie), będzie produkował naturalną wodę źródlaną pod marką Dolina Rospudy. Przedsięwzięcie jest ...
2010-07-13 Soft drinks
Schulz ponownie dla Tetley
Kontynuując współpracę rozpoczętą w 2009 roku, agencja Schulz Brand Friendly zrealizowała adaptację dwóch spotów reklamowych dla producenta herbat Tetley Polska. W związku z wprowadzeniem na rynek promocyjnych opakowań herbat linii ...
2010-07-13 Food & drinks
Napój niwelujący skutki spożycia alkoholu?
Do polskich pubów trafił z Europy Zachodniej napój w puszkach reklamowany jako środek obniżający poziom alkoholu w organizmie - czytamy w Gazecie Lubuskiej. Sprzedawcy twierdzą, że wystarczy jedna puszka napoju ...
2010-07-13 Soft drinks
Producenci żywności podniosą ceny
Spowolnienie gospodarcze spowodowało szybki rozwój segmentu ekonomicznego w sieciach handlowych, a producenci musieli pogodzić się z niższymi marżami. Taka sytuacja nie będzie jednak trwała bez końca - informuje Money.pl i Onet.pl ...
2010-07-13 Soft drinks
Hortex odczuł rosyjski kryzys
Spółka spożywcza działająca w segmencie soków i mrożonek zaliczyła w zakończonym w maju roku finansowym spadek przychodów o ok. 4% do 745 mln PLN. Na spadek sprzedaży wpływ miała przede wszystkim ...
2010-07-12 Soft drinks
4Move ma być wiceliderem rynku w ciągu roku
Firma spożywcza FoodCare ma bardzo ambitne plany związane z wprowadzoną niedawno marką napojów izotonicznych 4Move. Spółka chce, aby w ciągu najbliższego roku 4Move zdobył 15% rynku i osiągnął pozycję wicelidera segmentu ...
2010-07-12 Soft drinks
Jutrzenka będzie rozwijać produkcję w Bydgoszczy
W ostatnich dniach w Bydgoszczy pojawiła się pogłoska o zwolnieniach w zakładach Jutrzenki w Bydgoszczy i planach wycofania się firmy z tego miasta - podała Gazeta Pomorska. Rewelacjom tym zaprzeczył ...
2010-07-12 Soft drinks
Wakacyjna kampania marki Gerber
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Gerber. Akcja pod hasłem "Letni Festiwal Niższych Cen" reklamuje wakacyjną promocję cenową, którą zostają objęte produkty Gerber. Przekaz podkreśla, że akcja będzie prowadzona w ...
2010-07-12 Soft drinks
PSS Społem Kielce razem z PSD
Społem Kielce po okresie kilkumiesięcznej próby rozpoczyna pełną współpracę z Partnerskim Serwisem Detalicznym. Spółdzielnia zdecydowanie wzmocni grupę 55 PSS-ów współpracujących z PSD - podaje Poradnik Handlowca. - Modele współpracy wewnętrznej ...
2010-07-12 Soft drinks
"Smak życia" dla Nestle
Wydawnictwo custom publishing Media Profil na zlecenie firmy Nestle Polska przygotowało pierwszy numer półrocznika "Smak życia". Tytuł jest lifestylowym poradnikiem skierowanym do aktywnych kobiet. W liczącym 44 strony magazynie znaleźć ...
2010-07-12 Soft drinks
"Kodeks reklamy żywności skierowanej do dzieci"
Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców rozpoczyna wdrażanie w Polsce "Kodeksu reklamy żywności skierowanej do dzieci". Kodeks przewiduje zakaz reklamy żywności w mediach, których widownię stanowi więcej niż 50% dzieci poniżej ...
2010-07-09 Soft drinks
Lepsza kondycja firm mleczarskich w Polsce
- Następuje stopniowa poprawa kondycji firm mleczarskich. Rosną ceny skupu mleka i sprzedaży produktów, ale spada produkcja mleka - poinformował prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Waldemar Broś. W 2008 r ...
2010-07-09 Food & drinks
Rośnie sprzedaż margaryny, rynek masła spada
W okresie kwiecień 2009-marzec 2010 sprzedaż margaryny w ujęciu ilościowym wzrosła o 2%, a masła spadła o 5%. Wartość obydwu segmentów nieco wzrosła - margaryny o 7,8%, natomiast masła o 2,2% ...
2010-07-09 Food & drinks
Zażalenie na decyzję o upadłości Malmy
Były właściciel Malmy, Michel Marbot, złożył zażalenie na decyzję o upadłości spółki. Syndyk nie będzie mógł szukać inwestorów dla firmy, ani wydzierżawić zakładów, aż do uprawomocnienia się decyzji o upadłości - ...
2010-07-09 Soft drinks
Dania z "Domowej Spiżarni" od Pudliszek
Marka Pudliszki, lider na rynku dań gotowych, wprowadza linię "Domowa Spiżarnia". Tworzą ją cztery najpopularniejsze smaki dań Pudliszki w małych słoikach 520g. Jest to idealna porcja obiadowa dla jednej-dwóch osób, dzięki ...
2010-07-09 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
Dania z "Domowej Spiżarni" od Pudliszek
×
Dziewczyny MARTINI ruszyły w Polskę
Kwintesencja letniej elegancji na ulicach miast? Martini Ragazza przemierzające polskie drogi w wyjątkowych Fiatach 500. Właśnie ruszyła akcja promocyjna, której celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marek z portfolio Bacardi-Martini ...
2010-07-09 Food & drinks
Dziewczyny MARTINI ruszyły w Polskę
×
Wakacyjna kampania marki Żywiec Zdrój
W telewizji i na outdoorze ruszyła wakacyjna kampania reklamowa Żywca Zdrój. Akcja, podobnie jak w wiosennej kampanii, zachęca do codziennego picia odpowiedniej ilości tej wody, podkreślając, że jest to ważne dla ...
2010-07-09 Soft drinks
[1]
1801
|
1802
|
1803
|
1804
|
1805
|
1806
|
1807
|
1808
|
1809
|
1810
|
1811
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA