KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
Nowe Sosy w ofercie Develey
Marka Develey rozszerza ofertę sosów o nowe produkty będące połączeniem tradycji z nowoczesnością. Jeśli mamy ochotę na potrawę z odrobiną pieprzyku, marka proponuje Sos Cygański. Jest to lekko pikantny sos ...
2010-09-29 Food & drinks
firmy:
Develey
Nowe Sosy w ofercie Develey
×
Opakowanie PET ma poprawić sprzedaż Red Bulla
Koncern Red Bull wprowadza na Polski rynek nowy typ opakowania swojej flagowej marki - napoju energetycznego Red Bull. Produkt, dostępny dotąd w puszkach oraz szklanych butelkach, będzie można kupić w opakowaniach ...
2010-09-29 Soft drinks
Lody wyłączone z rozporządzenia o produktach głęboko mrożonych
23 września w Dzienniku Ustaw nr 173 zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie składowania i transportu głęboko mrożonych artykułów rolno-spożywczych ...
2010-09-29 Food & drinks
Carrefour rozważa powrót do Rosji
Prezes francuskiego koncernu handlowego, Lars Olofsson, ogłosił że jego firma rozważa ponowne wejście na rynek rosyjski. Informacja ta jest pewnym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę fakt dosyć głośnego wycofania się Carrefoura z ...
2010-09-28 Russia & CIS
N-Gine ma już 3% rynku energy drinków
Marka napoju energetycznego N-Gine (FoodCare) zdobyła, w ciągu ośmiu miesięcy obecności na rynku, ok. 3% tego segmentu. Produkt ma wyższy udział w rynku niż Burn Coca-Coli po kilku latach od debiutu ...
2010-09-28 Soft drinks
Bakalland planuje wzrost przychodów o 20%
W roku obrotowym 2010/2011 spółka Bakalland liczy na wzrost przychodów o 20%. Zarząd będzie rekomendował wypłatę dywidendy na poziomie 30-50% zysku netto za rok 2009/2010. - Jest to pierwszy rok ...
2010-09-28 Food & drinks
Rynek kwasu chlebowego nieco zwolnił
Rynek kwasu, podobnie jak w latach ubiegłych, pozostaje najszybciej rosnącym segmentem rynku napojów bezalkoholowych i piwa. Większość producentów tego tradycyjnego rosyjskiego napoju odnotowało wzrost sprzedaży nawet w 2009 r. Wzrostu rynku ...
2010-09-28 Russia & CIS
Ambitne plany Rosspirtprom
Firma alkoholowa Rosspirtprom (RSP) chce w ciągu najbliższych 5 lat zająć 25% rosyjskiego rynku wódki - poinformował Wadim Kasjanow, zastępca dyrektora generalnego firmy. Kasjanow jest równocześnie szefem niedawno powstałej spółki WEDK ...
2010-09-28 Russia & CIS
Emperia nie odpowiedziała na propozycję Eurocash
27 września o północy upłynął termin, do którego Eurocash czekał na odpowiedź Emperii na ofertę połączenia obu spółek. Przedstawiciele Eurocasha poinformowali, że odpowiedź Emperii nie wpłynęła. Zarząd Emperii cały czas uważa ...
2010-09-28 Food & drinks
Emperia nie odpowiedziała na propozycję Eurocasha
...
2010-09-28 Soft drinks
Efes zmienił wizerunek flagowej marki
Firma Efes zmieniła wizerunek swojej sztandarowej marki - Staryj Mielnik. Nowy design opracowała agencja Wellhead. Zmianie wizerunku towarzyszy także odświeżenie opakowania. Napój jest rozlewany w butelki zielone, oranżowe lub bezbarwne ...
2010-09-28 Russia & CIS
firmy:
Efes
Efes zmienił wizerunek flagowej marki
×
Gorący Kubek Barszcz a'la Grzaniec
Marka Knorr wzbogaciła smak czerwonego barszczu kwintesencją grzańca - aromatycznymi przyprawami, tworząc nowy, Gorący Kubek Barszcz a'la Grzaniec. Jedyny taki smak na rynku. Sekretem nowej propozycji Knorra jest specjalnie dobrany ...
2010-09-28 Food & drinks
firmy:
Unilever
Gorący Kubek Barszcz a'la Grzaniec
×
Rial nowym właścicielem OST-Alko
Rial to jeden z największych producentów spirytusu i wódki w Kabardyno-Bałkarii. Firma od 1995 r. produkuje spirytus i wyroby alkoholowe pod markami: Rial, Kraj Newy, Ah, Gasudar Piotr I. Fabryka znajduje ...
2010-09-28 Russia & CIS
Wszystko o winach na 6win.pl
Serwis 6win.pl to połączenie kompendium wiedzy na temat win z internetowym "Klubem Wina", oferującym ekskluzywne materiały informacyjne, możliwość konsultacji ze znawcami win oraz unikalne zestawy 6 win wybieranych przez ekspertów, m.in ...
2010-09-28 Food & drinks
Lubella wprowadza specjalną linię makaronów
Dla wszystkich, którzy kochają eksperymenty w kuchni, Lubella dedykuje specjalną linię makaronów: Lubella Inspiracje. Lubella Inspiracje to atrakcyjne kształty makaronów: lasagne i cannelloni, dzięki którym można eksperymentować w kuchni i ...
2010-09-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
Lubella wprowadza specjalną linię makaronów
×
poprzedni
następny
Na Ukrainie pojawiają się marki z segmentu żywności organicznej
Firma Krupjanoj Dom wprowadziła na rynek nową markę - Żmieńka. Firma chce bardziej kompleksowo zaspakajać potrzeby ukraińskich konsumentów i zróżnicować zasady prawidłowego żywienia. Kasza jaglana organiczna, podobnie jak i inne ...
2010-09-28 Russia & CIS
firmy:
Krupjanoj Dom
Na Ukrainie pojawiają się marki z segmentu żywności organicznej
×
Rosyjska młodzież wybiera Pepsi i Coca-Colę
Pod koniec 2009 r. w Rosji zrealizowano badania Profi Online Research, które dotyczyły spożycia gazowanych napojów bezalkoholowych wśród młodzieży w wieku od 14 do 24 lat. Badanie było przeprowadzone wśród ...
2010-09-28 Russia & CIS
Sukces Ogólnopolskiej akcji Podziel się Posiłkiem
24 i 25 września 30.000 wolontariuszy Banków Żywności zbierało żywność w ponad 2 tys. sklepów na terenie całej Polski. Dzięki ofiarności ludzi udało się zebrać rekordową ilość żywności - ponad 440 ...
2010-09-28 Soft drinks
Nemiroff Holding realizuje ogólnorosyjską kampanię
Ukraiński producent napojów alkoholowych realizuje w tym roku kampanię wizerunkową marki Nemiroff. Akcja składa się z dwóch etapów. Pierwszy został zrealizowany w maju-czerwcu, drugi planowany jest na okres październik-grudzień. Produktami ...
2010-09-28 Russia & CIS
Projekt Pokolenie - kampania wódki Absolut
"Jest wiele powodów" to nazwa długofalowej platformy komunikacyjnej marki Absolut. Strategia będzie obejmować wszystkie kampanie promujące brand. Pierwszą z nich jest Projekt Pokolenie polegający na wspieraniu młodych artystów poprzez danie ...
2010-09-28 Food & drinks
[1]
1782
|
1783
|
1784
|
1785
|
1786
|
1787
|
1788
|
1789
|
1790
|
1791
|
1792
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA