KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52100
Wyjazdy do Nowej Zelandii w promocja Lecha
4 lipca rozpoczęła się letnia loteria piwa Lech Premium. W akcji co tydzień można wygrać jeden z ośmiu wyjazdów do Nowej Zelandii oraz 100 przenośnych lodówek. Aby wziąć udział w loterii ...
2011-07-06 Food & drinks
PSPO będzie promować olej rzepakowy
"Pokochaj olej rzepakowy " - to program, który ma promować wartości odżywcze i zdrowotne oleju rzepakowego. KE przyznała dofinansowanie do kampanii, która ruszy jesienią. Prowadzić ją będzie Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju ...
2011-07-06 Food & drinks
W Polsce powstanie kilkaset targowisk
Trzysta nowoczesnych obiektów handlowych powstanie ze środków z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2010. Wkrótce zostanie ogłoszony nabór wniosków na budowę lub unowocześnienie miejskich targowisk. Na początku lipca minister rolnictwa ...
2011-07-06 Soft drinks
Błąd Polski może przedłużyć rosyjskie embargo
- Podjęcie decyzji o dopuszczeniu polskich warzyw na rosyjski rynek zostało odłożone - poinformował w środę główny lekarz sanitarny Rosji Giennadij Oniszczenko. Oniszczenko kierujący Federalną Służbą ds. nadzoru w sferze ...
2011-07-06 Soft drinks
Pierwszy ketchup dla dzieci wzbogacony o żelazo, wapń i witaminę D
Kamis wprowadza pierwszy na polskim rynku ketchup dla dzieci Keczupurek, który jest w pełni naturalny, bez konserwantów, a zarazem suplementowany żelazem, wapniem i witaminą D. Skład nowego ketchupu jest wyjątkowy: ...
2011-07-05 Food & drinks
firmy:
Kamis
Pierwszy ketchup dla dzieci wzbogacony o żelazo, wapń i witaminę D
×
Kofola: tegorocznym celem jest zysk
- W zarządzaniu i prognozach spółki były błędy, które doprowadziły do sporych strat na polskim rynku - przyznaje Martin Mateas, prezes Hoop Polska, polskiej spółki grupy napojowej Kofola w rozmowie z ...
2011-07-05 Soft drinks
Wyższy eksport polskiej wódki
Eksport napojów spirytusowych z Polski będzie w tym roku o ponad 10% wyższy niż w 2010 r. i osiągnie wartość 130 mln EUR - szacuje Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZPPPS) ...
2011-07-05 Food & drinks
Bakterie E. coli w czeskiej wodzie mineralnej
W sprzedawanej w Czechach wodzie mineralnej Aquila Aqualinea odkryto groźne bakterie E. coli. Woda pochodzi z wytwórni Karlovarske Mineralni Vody. Seria niegazowanej wody została wyprodukowana przed dwoma miesiącami. Podejrzana liczba ...
2011-07-05 Soft drinks
Rośnie liczba "Pewniaków" w Tesco
Oferta "Pewniaków" - podstawowych produktów, na stałe w niskiej cenie, spodobała się klientom Tesco. Sieć sklepów dwukrotnie poszerza ofertę i zapowiada jeszcze więcej produktów w obniżonych cenach. Pierwsze "Pewniaki" pojawiły ...
2011-07-05 Soft drinks
EKO Holding przejął spółkę Rovita
Z początkiem lipca EKO Holding sfinalizował zakup spółki Rovita. Grupa nabyła 66% udziałów w Rovicie, która zajmuje się dystrybucją artykułów spożywczych, a przez swoją spółkę zależną, prowadzi działalność detaliczną. Ta ostatnia ...
2011-07-05 Soft drinks
Program dla przedstawicieli hurtowni Nestle Waters
Agencja trade & shopper marketingu - MS Connect prowadzi na zlecenie Nestle Waters 3-miesięczny program dystrybucyjno-wolumenowy. Program motywacyjny skierowany do przedstawicieli hurtowni Nestle Waters obejmuje sklepy w kanale tradycyjnym. Jest ...
2011-07-05 Soft drinks
Agros-Nova promuje nowe opakowania dań gotowych
Agros-Nova rozpoczęła kampanię promującą tradycyjne dania gotowe Łowicz w nowym, rodzinnym opakowaniu 900 g. Nowa porcja rodzinna pulpetów, gołąbków i fasolki po bretońsku Łowicza, uzupełnia standardową linię marki, którą tworzy osiem ...
2011-07-05 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
Agros-Nova promuje nowe opakowania dań gotowych
×
Belvedere ponownie objęte ochroną
- Sąd gospodarczy w Nimes objął spółkę Belvedere, notowaną na GPW pod nazwą Sobieski, postępowaniem ochronnym, poinformowała spółka. Decyzja sądu pozwala jej utrzymać działalność komercyjną we wszystkich obszarach (wódka Sobieski ...
2011-07-05 Food & drinks
Nowy spot kinowy kartoników Tymbark
W związku z premierą nowego filmu dla dzieci "Auta 2" dla wszystkich fanów tej produkcji, Tymbark Kartonik przygotował nowy spot kinowy. Spot pełen szybkiej akcji z fragmentami z filmu studia ...
2011-07-05 Soft drinks
Adrenaline Mountain Dew w większym opakowaniu
Napój energetyczny z portfolio PepsiCo, od lipca dostępny jest w opakowaniu o pojemności 850 ml. Produkt będzie promowany z wykorzystaniem spotu reklamowego, outdooru, zyska także wsparcie w miejscach sprzedaży, gdzie pojawią ...
2011-07-05 Soft drinks
Rebranding marki Bebiko
Agencja Ars Thanea w ramach rebrandingu marki Bebiko, przygotowała dwufazową kampanię internetową oraz nową stronę brandu. Strona www.odsercadladziecka.pl ruszyła pod koniec czerwca razem ze zmianą opakowań i produktami na ...
2011-07-05 Food & drinks
Rosja utrzymała zakaz importu warzyw z Polski
Federalna Służba ds. nadzoru w sferze praw konsumentów (Rospotriebnadzor) utrzymała zakaz importu świeżych warzyw z Polski - poinformował we wtorek jej szef Giennadij Oniszczenko. - Spośród krajów UE, które chcą ...
2011-07-05 Food & drinks
Campbell nie przekonał Rosjan do swoich zup
Amerykański koncern spożywczy przyznał się do porażki na rosyjskim rynku. Firma zamyka lokalną fabrykę i po pięciu latach od debiutu wycofuje z Rosji markę Campbell. Decyzja ma również przyczynić się do ...
2011-07-04 Russia & CIS
Homann zapowiada konsolidację rynku
Niemiecka firma Homann działająca w segmencie przetwórstwa rybnego, która od ubiegłego roku jest właścicielem Lisnera, zapowiada możliwość przejmowania kolejnych polskich firm - czytamy w dzienniku Parkiet. Homann chce na razie ...
2011-07-04 Food & drinks
Modyfikacja umowy pomiędzy Emperią, a Eurocash
Umowa inwestycyjna, na mocy, której Eurocash kupi od Emperii udziały w spółkach zajmujących się hurtową dystrybucją artykułów spożywczych i prowadzących detaliczną sieć franczyzową uległa zmianie m.in. ze względu na brak decyzji ...
2011-07-04 Soft drinks
[1]
1674
|
1675
|
1676
|
1677
|
1678
|
1679
|
1680
|
1681
|
1682
|
1683
|
1684
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
System kaucyjny będzie modyfikowany
Soft drinks
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Soft drinks
Kim jest potencjalny inwestor Browaru Leżajsk?
Food & drinks
Mini Krakersy Lajkonik w nowych opakowaniach
Food & drinks
Dyskontowy hipermarket Auchan rusza w Rumunii
Soft drinks
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Food & drinks
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Soft drinks
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Soft drinks
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Soft drinks
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA