KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
Jutrzenka Holding zmienia nazwę
Akcjonariusze Jutrzenki Holding zdecydowali o zmianie nazwy spółki na Colian SA, co podyktowane było zakończeniem procesu reorganizacji grupy oraz chęcią budowy koncernu ogólnospożywczego. Spółka rozważa dalszy rozwój przez akwizycje w ...
2011-06-22 Soft drinks
Frugo w czterech smakach za 1,99 PLN
Wprowadzane przez FoodCare do sprzedaży Frugo będzie dostępne w lipcu w całej Polsce w czterech wersjach smakowych. W sierpniu rozpocznie się jego kampania reklamowa - podają Wirtualne Media. Napój będzie ...
2011-06-22 Soft drinks
Nowa odsłona Sosu Sojowego Kikkoman
Specjał kuchni japońskiej - Sos Sojowy Kikkoman - już od ponad 300 lat zachwyca swoimi właściwościami, zapewniając potrawom wyrazisty smak oraz aromat. Od pewnego czasu produkt jest również dostępny w polskich ...
2011-06-22 Food & drinks
Nowa odsłona Sosu Sojowego Kikkoman
×
Ambasador Fabryki Przyjemności wybrany
Z okazji 160-tych urodzin firma Wedel, poszukiwała Kandydata na stanowisko Ambasadora Fabryki Przyjemności. Rekrutacja trwała od 2 maja do 20 czerwca 2011 roku. Spośród prawie 800 zgłoszeń, została wyłoniona pięćdziesiątka ...
2011-06-22 Food & drinks
Mniejsze opakowania na chińskim rynku
Firmy sprzedające swoje produkty w Chinach zmniejszyły opakowania dla swoich towarów. Jest to protest największych koncernów wobec polityki chińskiego rządu, który blokuje podnoszenie cen. Pierwszym, który nie zgodził się z rządowym ...
2011-06-22 Soft drinks
Emperia sprzedaje biznes detaliczny
Grupa handlowa Emperia Holding rozpoczyna proces aukcyjny, który ma na celu sprzedaż całości udziałów w kontrolowanych spółkach z sektora handlu detalicznego - podał zarząd w komunikacie. Z transakcji chce uzyskać minimum ...
2011-06-21 Soft drinks
Otmuchów połączy ofertę własną i Odry
ZPC Otmuchów pracuje nad połączeniem oferty asortymentowej - własnej oraz PWC Odra. Chodzi o takie produkty jak chałwa,, trufle, karmelki z portfolio Odry oraz ptasie mleczko, prażynki i chrupki z Otmuchowa ...
2011-06-21 Food & drinks
Nowe herbaty w ofercie Bio-Active
Firma Bio-Active wprowadziła do oferty kilka nowości produktowych. - Herbata czarna z pieprzem, kardamonem i cynamonem Kompozycja herbaty, słodkiego i jednocześnie ostrego cynamonu, orientalnych goździków oraz żeń-szenia, pełnego ponad 200 ...
2011-06-21 Soft drinks
firmy:
Bio-Active
Nowe herbaty w ofercie Bio-Active
×
poprzedni
następny
Nowe opakowanie Knoppersa
Od lipca wafelek Knoppers pojawi się w sklepach w nowych, odświeżonych opakowaniach. Zmianie uległo logo oraz kolory na całym opakowaniu - teraz wyglądają bardziej nowocześnie i atrakcyjnie. Wafelek widoczny na ...
2011-06-21 Food & drinks
firmy:
Storck
Nowe opakowanie Knoppersa
×
II edycja prestiżowego konkursu PepsiCo10
PepsiCo ogłosiło nabór do konkursu PepsiCo10, czyli programu inkubatorów przedsiębiorczości, którego celem jest odkrycie i wspieranie nowych firm technologicznych, których innowacyjne pomysły mogą okazać się przydatne w działalności biznesowej PepsiCo ...
2011-06-21 Soft drinks
Spadek eksportu serów z Polski
W pierwszym kwartale 2011 r. sery pozostały najważniejszą pozycją polskiego eksportu mleczarskiego z 32,5% udziałem w jego łącznej wartości. Za granicę wywieziono ponad 29 tys. ton tych produktów mleczarskich, czyli o ...
2011-06-21 Food & drinks
Martini Royale promowane przez nowy serwis
Ekstrawaganckie połączenie smaku i elegancji MARTINI Royale promowane jest przez nową stronę internetową www.znakomitepolaczenie.pl, która została odsłonięta 20 czerwca. Wraz z uruchomieniem nowej strony ruszył także kreatywny konkurs opisowy "Czym ...
2011-06-21 Food & drinks
Martini Royale promowane przez nowy serwis
×
ZPM Henryk Hania i Disney we wspólnej kampanii
W sobotę 25 czerwca rusza wspólna kampania firm ZPM Henryk Kania i Disney, komunikująca rodzinny konkurs dla najmłodszych. Kampania nawiązuje do najnowszego filmu animowanego wytwórni Disney/ Pixar -Auta 2. Spoty ...
2011-06-21 Food & drinks
CEDC może sprzedać jedną z rosyjskich destylarni
Spółka Central European Distribution Corp rozważa sprzedaż jednej ze swoich destylarni w Rosji, poinformowała firma. Transakcja ma być częścią procesu konsolidacji działalności CEDC na tym rynku, po połączeniu spółek Russian ...
2011-06-20 Russia & CIS
CEDC wprowadza na rynek nową markę
Grupa alkoholowa CEDC wprowadza na rynek Jeżówkę - nową markę alkoholu o smaku dojrzałych owoców. Jeżówki produkowane są według receptur inspirowanych metodą tradycyjnych nalewów. - Marka dostępna jest w trzech ...
2011-06-20 Food & drinks
firmy:
CEDC
CEDC wprowadza na rynek nową markę
×
EBOR inwestuje w rosyjskie ciastka
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju kupił za 10 mln EUR udziały rosyjskiego producenta mącznych słodyczy i mrożonych ciast Hlebprom. Firma jest regionalnym przedsiębiorstwem z głównym zakładem produkcyjnym w Czelabińsku (Ural) ...
2011-06-20 Russia & CIS
Właściciel Horteksu na razie nie sprzeda firmy
Spółka Hortex, lider rynku mrożonek i jeden z największych producentów soków w Polsce, może wkrótce zmienić właściciela - wynika z nieoficjalnych źródeł na które powołuje się Puls Biznesu. Tymczasem fundusz Argan ...
2011-06-20 Soft drinks
Kampania polskiego makaronu na Ukrainie
Po polskiej wołowinie, wieprzowinie i jabłkach wkrótce za granicą będzie też promowany polski makaron. Konkurs reklamowy Polskiej Izby Makaronu wygrała agencja CAM Media - podaje serwis Press. Konkurs miał wyłonić ...
2011-06-20 Russia & CIS
Komisja Europejska chce ograniczyć ilość barwników
Komisja Europejska (KE) chce obniżyć maksymalną dawkę barwnika o nazwie żółcień pomarańczowa (Sunset Yellow) w produktach spożywczych. Zgodnie z wynikami badań z 2007 r. składnik ten znajduje się na liście 6 ...
2011-06-20 Soft drinks
Pamapol sprzeda w Rosji produkty za 5 mln USD
Spółka Pamapol podpisała z rosyjską firmą Spetsializirovanniy Organizator Torgov (SOT) umowę dotyczącą sprzedaży artykułów spożywczych. Wartość kontraktu oszacowano na 5 mln USD. - Umowa obowiązuje do czasu wykonania przez strony ...
2011-06-20 Russia & CIS
[1]
1673
|
1674
|
1675
|
1676
|
1677
|
1678
|
1679
|
1680
|
1681
|
1682
|
1683
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA