KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51969
Martini Soda - nowość na rynku aperitifów
MARTINI Soda to nowość na rynku alkoholi. Napój jest połączeniem białego i różowego wermutu z wodą gazowaną. Orzeźwiający smak kultowego wermutu zamknięty w małych szklanych buteleczkach o pojemności 100 ml ...
2011-07-18 Food & drinks
firmy:
Bacardi-Martini
Martini Soda - nowość na rynku aperitifów
×
poprzedni
następny
Hyson - nowa marka herbat premium w Polsce
Koncern Food Empire wprowadza nową markę herbat na polski rynek. Dystrybucja produktów marki Hyson, m.in. zielonych herbat Emperor's Dream i Jasmine Mystique, jest prowadzona od czerwca w tradycyjnym i nowoczesnym kanale ...
2011-07-18 Soft drinks
firmy:
Food Empire Holding
Hyson - nowa marka herbat premium w Polsce
×
Kongres Kupiectwa we wrześniu
23 września 2011 w Warszawie odbędzie się pierwszy w powojennej historii Polski Kongres Kupiectwa. Jego celem będzie m.in. zdefiniowanie roli i wypracowanie modelu handlu, który zapewni stabilny i zrównoważony rozwój całej ...
2011-07-18 Soft drinks
Coca-Cola będzie wkrótce droższa
Coca-Cola od lipca będzie droższa. Podwyżek cen w Ameryce o 3-4% należy się spodziewać 31 lipca - podają Wirtualna Polska. To już druga podwyżka cen koncernu w tym roku. Wszystko ...
2011-07-18 Soft drinks
Ice-Mastry promuje się nad morzem
Z początkiem lipca w polskich kurortach ruszył wakacyjny konkurs. Zabawę przygotowała Gazeta Plażowa, a sponsorem nagród jest producent lodów, firma Ice-Mastry. Konkurs potrwa do połowy września. Przez cały okres wakacyjny ...
2011-07-18 Food & drinks
Pina Colada firmy Vinpol
Pina Colada to alkoholowy drink pochodzący z Karaibów, będący kompozycją kokosowej śmietanki, soku ananasowego i jasnego rumu. Historia tego drinka sięga lat czterdziestych XX wieku, kiedy to miał stworzyć go pewien ...
2011-07-18 Food & drinks
firmy:
Vinpol
Przetwórcy chmielu boją się o swoją przyszłość
Działające w Polsce zakłady produkujące ekstrakt chmielowy na potrzeby branży piwowarskiej, narzekają na agresywną konkurencję ze strony zagranicznych dostawców - czytamy w Pulsie Biznesu. - Do 2008 r. największe firmy ...
2011-07-15 Food & drinks
Producenci energy drinków szukają innych rynków
Polski rynek napojów energetycznych jest już nasycony. Sprzedaż w 2010 r. wzrosła co prawda o 11% ilościowo, jednak wartość rynku wzrosła tylko o 2% (do 850 mln PLN), w efekcie walki ...
2011-07-15 Soft drinks
Polacy przenieśli się do dyskontów
Centra handlowe zanotowały spadki sprzedaży nawet o 20%, ponieważ Polacy z galerii przenieśli się do dyskontów. Konsumenci zaczęli kupować zupełnie inaczej - informuje Gazeta Wyborcza. - Chcemy konsumować tyle samo ...
2011-07-15 Soft drinks
Nowe opakowania marki Tarczyński
Firma Tarczyński, czołowy polski producent wędlin, ma w ofercie unikatową linię przetworów mięsnych w słoikach. Wprowadzono jeszcze bardziej praktyczne i estetyczne opakowania. - Wprowadziliśmy nowe opakowania, dzięki którym produkty dłużej ...
2011-07-15 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
Nowe opakowania marki Tarczyński
×
2 nowe kaszki mleczno-ryżowe "Dobranoc" od Nestle
Od lipca na rynku dostępna jest nowa linia Kaszek mleczno-ryżowych Nestle "Dobranoc". Nowe Kaszki to propozycja na wieczorny, pożywny posiłek dla maluchów, które skończyły 4. i 6. miesiąc życia. Dzięki zawartości ...
2011-07-15 Food & drinks
firmy:
Nestle
2 nowe kaszki mleczno-ryżowe "Dobranoc" od Nestle
×
poprzedni
następny
Frugo już w całej Polsce
Dystrybucja napojów marki Frugo objęła już hiper- i supermarkety na terenie całej Polski. Napój produkowany przez FoodCare jest dostępny w czterech smakach: czarnym (z ciemnych winogron, czarnych porzeczek i wiśni z ...
2011-07-15 Soft drinks
Nałęczowianka oficjalną wodą Tour de Pologne
Nałęczowianka, naturalna woda mineralna, została oficjalnym partnerem oraz wodą 68. edycji wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną edycję zgrzewek oraz planuje szereg dodatkowych działań dla kibiców ...
2011-07-15 Soft drinks
Promocyjna akcja firmy DROSED
Jeden z liderów na rynku drobiu i produktów drobiowych - rozpoczyna letnią akcję promocyjną pod hasłem "Lubię laski. Podlaski". W ramach projektu w pięciu nadbałtyckich kurortach powstaną specjalne stoiska animacyjne, w ...
2011-07-15 Food & drinks
Promocyjna akcja firmy DROSED
×
Saga promowana w nowych smakach i opakowaniach
Trwa kampania herbaty Saga (Unilever) reklamująca jej nowe wersje smakowe i większe opakowania. Nowa kampania marki jest utrzymana w charakterystycznej konwencji rodzinnych opowieści. Przekaz informuje, że herbata ta jest teraz obecna ...
2011-07-15 Food & drinks
Tańsza żywność spowalnia inflację
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w czerwcu 2011 r., w porównaniu z poprzednim miesiącem, obniżyły się - po raz pierwszy od sierpnia 2010 r. - o 0,4%. Największy wpływ na spadek ...
2011-07-15 Soft drinks
Eurocash liczy na prolongatę warunków przejęcia Tradisu
- Z powodu braku zgody UOKiK na przejęcie przez Eurocash Grupy Dystrybucyjnej Tradis, spółka zaproponowała Emperii Holding przedłużenie obowiązywania warunków płatności, wygasających 11 lipca, podał Eurocash. Jeśli propozycja zostanie przyjęta, zapłata ...
2011-07-14 Soft drinks
Drukarnia BSC rozbudowuje zakład produkcyjny
BSC Drukarnia Opakowań, jeden z liderów wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku, rozbudowuje zakład produkcyjny podmiotu zależnego BSC Etykiety. - Planowana rozbudowa nieruchomości, będąca pierwszym etapem ...
2011-07-14 Soft drinks
Tradis rozwija współpracę z klientami sieciowymi
Spółka dystrybucyjna już od roku współpracuje m.in. ze stacjami benzynowymi Orlen i Bliska oraz siecią MarcPol. Obecnie Tradis obsługuje ponad 10.000 sieciowych punktów sprzedaży, z czego aż 8.800 jest realizowane na ...
2011-07-14 Soft drinks
E-myto wpłynie na podwyżki cen detalicznych
Wprowadzony od 1 lipca elektroniczny system poboru opłat spowodował już wzrost kosztów firm transportowych o prawie 4%. Przewoźnicy nie chcą brać tych kosztów na siebie dlatego wkrótce mogą wzrosnąć ceny ich ...
2011-07-14 Soft drinks
[1]
1663
|
1664
|
1665
|
1666
|
1667
|
1668
|
1669
|
1670
|
1671
|
1672
|
1673
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Soft drinks
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
Soft drinks
Mniejszy import bezcłowy zboża z Ukrainy
Food & drinks
SGGW wybuduje Innowacyjne Centrum Nauk Żywieniowych
Soft drinks
Aldi wybiera PZL
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA