KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio


Badania agencji Nielsen potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki, a Mały Głód to dziś kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada ruszyła nowa kampania reklamowa pod hasłem "Tak pyszne, że aż strach!".

Więcej artykułów o firmie Delikatesy Centrum

Więcej artykułów o firmie abc

Więcej artykułów o firmie Danone

Więcej artykułów o firmie K2

Więcej artykułów o firmie MediaCom

Więcej artykułów o firmie NAV Agency

Więcej artykułów o firmie VMLY&R

brak dostępu do artykułu: Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA